Ford Taunus klubben Norge Forum Index Ford Taunus klubben Norge
Forum for Ford Taunus klubben Norge

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

ombygging til diesel i taunus

Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pål-Gunnar

PostPosted: Fri Jan 24, 2014 9:09 pm    Post subject: ombygging til diesel i taunus Reply with quote

Hei.
Jeg har en plan om å bygge en 77 mod 1,6L taunus til 1,8 td (75 hk).
Er det noen som vet hva man må gjøre for å få det godkjent i vognkort?

Mvh.

Pål- Gunnar
Back to top
View user's profile Send private message
to far gone

PostPosted: Sat Jan 25, 2014 6:23 pm    Post subject: Re: ombygging til diesel i taunus Reply with quote

Pål-Gunnar wrote:
Hei.

Mvh.

Pål- Gunnar

Tror det er stor mulighet for at du får lov til å gjøre dette .. bare søke statens vegvesen Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Guest

PostPosted: Sun Jan 26, 2014 7:28 pm    Post subject: Re: ombygging til diesel i taunus Reply with quote

to far gone wrote:
Pål-Gunnar wrote:
Hei.

Mvh.

Pål- Gunnar

Tror det er stor mulighet for at du får lov til å gjøre dette .. bare søke statens vegvesen Smile

oki, jeg ska prøve å spør dem her på biltilsynet å se hva dem sier. tenkte at dem måtte ha nå papirer fra ford norge. Smile
Back to top
to far gone

PostPosted: Mon Jan 27, 2014 12:24 am    Post subject: Re: ombygging til diesel i taunus Reply with quote

Anonymous wrote:
to far gone wrote:
Pål-Gunnar wrote:
Hei.

Mvh.

Pål- Gunnar

oki, jeg ska prøve å spør dem her på biltilsynet å se hva dem sier. tenkte at dem måtte ha nå papirer fra ford norge. Smile

i DETTE tilfellet du trenger ikke noe fra Ford Norge slik jeg ser det .. det er omtrent samme antall hk .. antagelig får du grønt lys Smile uten annet enn sjekk av akselvekt foran etterpå
Back to top
Guest

PostPosted: Mon Jan 27, 2014 1:28 am    Post subject: Re: ombygging til diesel i taunus Reply with quote

to far gone wrote:
Anonymous wrote:
to far gone wrote:
Pål-Gunnar wrote:
Hei.

Mvh.

Pål- Gunnar

i DETTE tilfellet du trenger ikke noe fra Ford Norge slik jeg ser det .. det er omtrent samme antall hk .. antagelig får du grønt lys Smile uten annet enn sjekk av akselvekt foran etterpå

da er det jo bare å sette igang ombygginga å vise den etterpå Smile
Back to top
to far gone

PostPosted: Mon Jan 27, 2014 7:32 pm    Post subject: Re: ombygging til diesel i taunus Reply with quote

Anonymous wrote:
to far gone wrote:
Anonymous wrote:
to far gone wrote:
Pål-Gunnar wrote:
Hei.

Mvh.

Pål- Gunnar

da er det jo bare å sette igang ombygginga å vise den etterpå Smile

om du bygge om først ... husk at du skal søke før du gjør noe som helst ... ellers blir de gretne Sad hehe
Back to top
Guest

PostPosted: Mon Jan 27, 2014 10:47 pm    Post subject: Re: ombygging til diesel i taunus Reply with quote

[quote="to far gone"][quote="Anonymous"][quote="to far gone"][quote="Anonymous"][quote="to far gone"][quote="Pål-Gunnar"]Hei.

Mvh.

Pål- Gunnar[/quote]

Tror det er stor mulighet for at du får lov til å gjøre dette .. bare søke statens vegvesen Smile[/quote]

oki, jeg ska prøve å spør dem her på biltilsynet å se hva dem sier. tenkte at dem måtte ha nå papirer fra ford norge. Smile[/quote]

i DETTE tilfellet du trenger ikke noe fra Ford Norge slik jeg ser det .. det er omtrent samme antall hk .. antagelig får du grønt lys Smile uten annet enn sjekk av akselvekt foran etterpå[/quote]

da er det jo bare å sette igang ombygginga å vise den etterpå Smile[/quote]

om du bygge om først ... husk at du skal søke før du gjør noe som helst ... ellers blir de gretne Sad hehe[/quote]

ja, må vell gjerne gjøre det. Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum