Ford Taunus klubben Norge Forum Index Ford Taunus klubben Norge
Forum for Ford Taunus klubben Norge

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ka i...? Oppheng bakaksling

Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vwoeplford

PostPosted: Sun Oct 20, 2013 1:51 pm    Post subject: Ka i...? Oppheng bakaksling Reply with quote

Hei!

Kjøpte meg en 73 Taunus 2 dørs sedan i fjord sommer. Orginalt en 1,6L men det blei bytta motor til en 2,0 -82 modell. Den har vert eit hel.... å kjøre. Får litt flashback fra ein uheldig tur ned ei elv i gummibåt. Begynt å plukke bilen ned no får få ordna understellet i løpet av vinteren då eg støtte på nokke snålt. Disse to er jo ikkje like?! Dei forre foringane er ulik størrelse på og anleggene til fjørene er ulike. Er det nokken som veit kass som er riktig? På den til høyre står det FoMoCo.
[img][/img]
[img][/img]

Takker for all info!

Mvh
Lars
Back to top
View user's profile Send private message
Guest

PostPosted: Sun Oct 20, 2013 6:26 pm    Post subject: Reply with quote

Er forskjeller på dimm på foringer fra modell til modell her ja.
Husker ikkje kva modell som hadde stor elller liten foring, MEN trenden på Taunusen er stadig større og større ummiforinger, så eg kan tenke meg at det var et skille på dette, (som på ei rekke andre detaljer) på 1974 modellen, altså MKI, serie II.

Bærearmen med FoMoCo merking, indikerer også at denne er eldst, altså den som er orginal på din 1973, (MKI-Serie I).
Vil då tru at denne har dei minste foringene??

Trur egentlig at det er hips-om-haps kva type du brukar, men dei bør nok et par.
Back to top
Vwoeplford

PostPosted: Mon Oct 21, 2013 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:
Er forskjeller på dimm på foringer fra modell til modell her ja.
Husker ikkje kva modell som hadde stor elller liten foring, MEN trenden på Taunusen er stadig større og større ummiforinger, så eg kan tenke meg at det var et skille på dette, (som på ei rekke andre detaljer) på 1974 modellen, altså MKI, serie II.

Bærearmen med FoMoCo merking, indikerer også at denne er eldst, altså den som er orginal på din 1973, (MKI-Serie I).
Vil då tru at denne har dei minste foringene??

Trur egentlig at det er hips-om-haps kva type du brukar, men dei bør nok et par.

Det stemmer. Den bærearmen med FoMoCo har dei minste foringane.
På den andre (nyere) armen er vel dei hulla som er borra igjennom meint for stabstag?

Kom min bil med stabstaget og går det eventuelt an å montere ett?
Back to top
Guest

PostPosted: Mon Oct 21, 2013 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

Hellu.

Yepp, heilt korrekt. Hulla på siden i bærearmen er til stabbstag festa ja.

Eg må innrømme at eg blei noko usikker ang. kva modeller og årstal som hadde stabbstag bak, (dette kan eg slå opp til deg dersom det er VEELDIG interessant).
Meinar å hukse at frå og med 1974 (MKI serie II), hadde alle modellar dette som standar.
MEN i og med at den "gammle" bærearmen ikkje har hull og eg trur denne er den orginale til din bil, så vil eg driste meg til å sei at din nok ikkje hadde dette montert nei...

Ja, du kan montere stabb.stag, med rett type bærearmar, festebrakettar og sef. stag.
Du kan lage deg dobble stag bak for å gjere den stivere og du kan bestille deg Whiteline stag.
Back to top
Vwoeplford

PostPosted: Tue Oct 22, 2013 10:27 am    Post subject: Reply with quote

Satt og såg på motomobil.com sine sider med bilder og der står det dei ikkje har stag til min modell og det har vel med bærearmane å gjøre det då.
Då får eg leite etter eit stag og nokre braketter ein plass. (Nokken som har?)
Har lest litt om withelinestaget men dette er vel ganske dyrt?
Problemet no er at når eg svinger så legger heile bilen seg på bak dekket. Sliter jo meir dekkside enn kjøremønster Very Happy
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum