Ford Taunus klubben Norge Forum Index Ford Taunus klubben Norge
Forum for Ford Taunus klubben Norge

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Kjøper Coupè/Stv. Evnt bytte i XR4i
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Taunus kjøpes
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ALT I TAUNUS

PostPosted: Thu Sep 02, 2010 9:03 pm    Post subject: Kjøper Coupè/Stv. Evnt bytte i XR4i Reply with quote

Helu.

Mulig dette er eit skudd i blinde, men eg prøver...

Har siden ca. 97/98 lagra på ein særdeles fin, orginal og urørt XR4i i påvente av at denne skal bli "gammel nok"..
Bilen er ein 1983 modell med alt utstyr, (og ein del elektriske feil ), den er svart på farge og så godt som 100% strøken i interiør. Lite/ingen rust og fin i lakken under alt støvet, (var i allefall det).
Har dei orginale "pepper-pot" felgene og ellers alt XR utstyret på plass det einaste eg trur som mangler av dei orginale detaljene er mulgiens orginal rattet.
Må også nemnest at bilens motor er moden for ei overhaling/utskifting, da den går som ein 2.3 diesel i både efekt og gange...
Har ekstra motor+ mykje deler frå eit par hoggde XR4i`er og det kan også følge med ei 1986 modell 2.8I Giha 4x4 Stv. som delebil, ( denne er meir el. mindre komplett).

Salg er desverre ikkje aktuelt, då eg sliter med seperasjonsangst, MEN eg kan være int. i å bytta XR`n likt i enten ein Coupè eller ei Stv, kun frå 70-73 modell.
Coupèn eller Stv`n må være i bra stand, Fin, (helst SVÆRT fin) i lakk. Kan gjerne være registrert, men må være kjørbar, iallefall med lettare gjennoppliving.
Om det er ein OHC, v6, base el GXL speler for meg ingen kasserolle, men den må være bra i lakk og kaross!!!

Er dette int. for deg PM, svar her, eller ring nittieinfemtiåttefemtisekselleve.
Back to top
View user's profile Send private message
Mk
Guest

PostPosted: Sun Oct 17, 2010 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

Selger stasjonsvogna mi..Se taunus selges..77 mod
Back to top
ALT I TAUNUS

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 3:10 pm    Post subject: Reply with quote

Mk wrote:
Selger stasjonsvogna mi..Se taunus selges..77 mod

Så fint for deg da!

Trur du dette er jævl... spennende for meg, siden du følte at du berre måtte få det inn i min anonnse??.
Da må eg desverre skuffe deg.....
Back to top
Mk
Guest

PostPosted: Mon Nov 08, 2010 3:01 am    Post subject: Reply with quote

Her er di overskrift

"Kjøper Coupè/Stv. Evnt bytte i XR4i"

"KJØPER"

Er du med eller....Må det forklares mere?
Back to top
ALT I TAUNUS

PostPosted: Mon Nov 08, 2010 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Mk wrote:
Her er di overskrift

"Kjøper Coupè/Stv. Evnt bytte i XR4i"

"KJØPER"

Er du med eller....Må det forklares mere?

Ja, det stemmer det!

Leser du berre overskriftene i avisene også?? Og ut i fra dette trekker heilt eigne slutninger uten å få med deg poenget?? Confused

Står vel ganske enkelt og greitt i teksten Coupè eller STV KUN frå 70-73 modell som gjelder???? Eller?

om du berre MÅTTE få frem at du skal selge ei 77 modell stv. ;

JAVEL! Fint for deg!

ER DU MED?? ELLER MÅ DET FORKLARES MEIR? - Greitt om du gidder lese annonsa, før du forsøppler den....
Back to top
Mk
Guest

PostPosted: Thu Nov 11, 2010 5:28 am    Post subject: Reply with quote

Enn om du kunne skrevet at du ikke var inntresert i min!
I stedet å blåse seg opp for bagateller...

Min hensikt var ikke å selge min over din anonnse.
Det var om du var inntresert.
Var ikke noe annet!
Back to top
ALT I TAUNUS

PostPosted: Thu Nov 11, 2010 5:12 pm    Post subject: Reply with quote

Mk wrote:
Enn om du kunne skrevet at du ikke var inntresert i min!
I stedet å blåse seg opp for bagateller...

Min hensikt var ikke å selge min over din anonnse.
Det var om du var inntresert.
Var ikke noe annet!

Da hadde eg nok helt sikkert henvendt meg til deg direkte, tror du ikkje det??? Kan jo umulig unngå å sjå at du prøver å selge, da du stort sett har trykt det inn i alle deler på heile forumet+ et utall andre steder.....

Men, ok du kan få 2000,- kr. for den, levert på døra mi, med halv tank.. OK??
Back to top
Guest

PostPosted: Thu Nov 11, 2010 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Siden du er så smart så får du nå tro det det da.
Jeg gir meg. Du bare ypper..
Går ikke ann å diskutere med slike som deg. Du skjønner rett å slett ikke.

Du får ha en videre god kveld.....!
Back to top
Mk
Guest

PostPosted: Wed Dec 29, 2010 3:11 pm    Post subject: Reply with quote

fått solgt dritten eller?
Back to top
Thorbjørn
Guest

PostPosted: Sat Jan 01, 2011 8:31 pm    Post subject: hmm Reply with quote

Tror ikke jeg hadde giddi å kontakta ALT I TAUNUS når han blir sint for sånne småting. tenker på gru hva som blir resultatet hvis noe går galt med en handel. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Trodde gammel bil var en hobby til glede og fornøyelse. Wink Laughing Razz
Back to top
ALT I TAUNUS

PostPosted: Sat Jan 01, 2011 10:24 pm    Post subject: Re: hmm Reply with quote

Thorbjørn wrote:
Tror ikke jeg hadde giddi å kontakta ALT I TAUNUS når han blir sint for sånne småting. tenker på gru hva som blir resultatet hvis noe går galt med en handel. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Trodde gammel bil var en hobby til glede og fornøyelse. Wink Laughing Razz

Er det noen som er sinte???
Og om du vil kontakte meg eller ei er vel helt opp til deg?? Men dersom du bare har "vas" å komme med, ser eg helst at du lar vær...

Så, Thorbjørn også; LA VÆR Å FORSØPPLE ANNONSA MI!

MK Solgt kva?? Er dette ein Salgs-annonse???

Heile opplegget er vel forsåvidt ikkje akktuelt lenger.
Back to top
Mk
Guest

PostPosted: Sat Jan 01, 2011 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

Godt nytt år........! Smile
Back to top
Thorbjør
Guest

PostPosted: Sun Jan 02, 2011 12:13 am    Post subject: hmm Reply with quote

Gody nytt år og god bedring Shocked
Back to top
Mk
Guest

PostPosted: Mon Jan 03, 2011 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

Det holder med Nytt år først...Bedring tar vi senere.
Kanskje en trall hjelper?

" Oh,the weather outside is frightful,
but the fire is so delightful,
and since we’ve no place to go.
Let it snow, let it snow, let it snow.

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
Guest

PostPosted: Sun Jul 24, 2011 9:39 pm    Post subject: Reply with quote

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Taunus kjøpes All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum