Ford Taunus klubben Norge Forum Index Ford Taunus klubben Norge
Forum for Ford Taunus klubben Norge

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Startproblemer med varm motor.

Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jonlundell

PostPosted: Tue Oct 29, 2013 9:12 pm    Post subject: Startproblemer med varm motor. Reply with quote

Sliter med å finne ut av hva som gjør at Taunusen min ikke vil starte når motoren er varm.
Har en Taunus -72 2,0l V6. Med Solex gasser.

Først trudde jeg choken hadde hengt seg men etter å ha kobla ut choken og prøver å starte med varm motor er det samme problem. Har bytta noen stifter som var av eldre type men egentlig ikke så dårlige. Fusker ikke noe ved kjøring.

Synes det lukter vel mye bensin når jeg prøver å starte med varm motor. Kan det være at den får for mye bensin rett å slett? Gasseren har jeg nylig overhalt med alt av nye pakninger å slikt.
Starter helt fint med kall motor.

Byner å bli litt lei snart Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum