Ford Taunus klubben Norge Forum Index Ford Taunus klubben Norge
Forum for Ford Taunus klubben Norge

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Brønn for reservehjul

Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mathiassolsen
Guest

PostPosted: Thu May 09, 2013 9:54 pm    Post subject: Brønn for reservehjul Reply with quote

Hei Smile
Har en 72' Cortina som trenger brønn for reservehjul ettersom forrige eier bare har sveiset en rett plate i midten...
Noen som vet om en Cortina/ Taunus som kan brukes som delebil for dette? eller om noen har noen maler på hvordan man kan lage en identisk brønn selv. Dette skal bli fint og se originalt ut. evt. brønn fra en annen bil som ser lik ut.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Mvh Mathias S Olsen
Back to top
Kolbjørn

PostPosted: Mon May 20, 2013 7:15 pm    Post subject: Reply with quote

Brønn fra Taunus passer nok og du kan også bruke en fra Sierra.
Back to top
View user's profile Send private message
stig.
Guest

PostPosted: Fri Jun 14, 2013 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

har en 82 taunus sedan,som skal hugges nå,så hvis du kommer å skjærern tur sjøl skal du få den brønn ta meg,trukke den er på langt nær strøken,men duger sikkert mer en bra nok som mal,kan hende at den er "ok" hvis du bare vil flytte over også,det har jeg ikke sjekka så nøye etter.

bilen befinner seg i akershus, like ved kløfta/jessheim/gardemoen
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Ford Taunus klubben Norge Forum Index -> Motor og drivverk All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum